lördag till onsdag

"Lär mig bara tjäna pengar" av okänt poet på en av skolans skolbänkar
Min lördag ägde. Jag började med frukost ute i solen (!!!) och åkte sedan in mot stan för att promenera, shoppa och fika med mina bästa tjejer Tiffany och Sofia. Sex trötta fötter mötte några timmar senare upp Caroline för att ta oss hem till mig och vidare till Cicci för en liten klassfest. Sedan dess har jag hunnit med en skiva, en arbetsintervju och haft en konstant stressklump i magen pga allt plugg. Men pressbyrån har 50% på alla glassar vilket löser alla problem (typ). Nu ska jag strax sova pga extrem trötthet.
(långt inlägg idag woho)

Kommentarer
Postat av: Soffan

åh<3 härlig du är!

2014-04-02 @ 21:26:38
URL: http://livelikeawarrior.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0