▲ bjuder på ett långt inlägg

Det är påsklov och det är hur skönt och välbehövligt som helst. jag är glad.

i torsdags lämnade jag Sverige och åkte till Rom tilsammans med min mamma. vi hamnade på världens mysigaste hotell mitt i centrum. vi shoppade, åt, gick och tog massa fåniga turistbilder och det var inget annat än bäst!







//
Igår film- och kladdkakemyste jag med alice, sofia och tiffany. Nattpromenerade och sov sedan med alice och hon är bäst.

//
idag har jag haft en mycket bra dag. färgade mina ögonfransar och mötte sedan upp laget för att äta sushibuffé. besta<3






//
resten av tiden har jag: Sovit, tittat på desperate housewives/lost och sovit lite till.

//
(Varsågod pao, hanna och hedda)

Kommentarer
Postat av: paulina

braa fridiiii!

2012-04-12 @ 23:47:55
URL: http://wontbefastenough.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0